L&M (τ. 101/Ιούνιος 2011) Οι ελλειμματικοί προϋπολογισμοί μετά το 1974 ήταν πάγια τακτική, παρόλο που στις περιόδους ανάπτυξης δεν αποτελούσε αναγκαιότητα. Τα ελλείμματα εξισορροπούνται με δάνεια εγγύησης του δημοσίου, που κατέληγαν στην έκδοση ελληνικών ομολόγων, με συγκεκριμένη ημερομηνία αποπληρωμής. Το χρέος διογκωνόταν, αλλά όσο δεν αποπληρώνονταν τα...
(NextDeal, 13.7.2011) *της Έλενας Ερμείδου Ασαφές με πολλά κενά το άρθρο 13 του ν.3887/2010 που απελευθερώνει τις οδικές μεταφορές, ενώ αν μελετηθεί λεπτομερώς το περιεχόμενό του καθίσταται σαφές ότι το συγκεκριμένο άρθρο δεν δηλώνει υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση των μεταφορών όπως εκτενώς ειπώθηκε κατά καιρούς.Για να υπάρξει μια...
(Κέδρος, 10.7.2011)Η μείωση του μεταφορικού έργου στη χώρα μας, μεταξύ 20%-30% το τελευταίο διάστημα, έχει φέρει ξανά στο προσκήνιο το θέμα της επιβάρυνσης των μεταφορικών στην τελική τιμή του προϊόντος. Σύμφωνα με την επικρατούσα άποψη, τα μεταφορικά είναι υψηλά και υπάρχει δυνατότητα μείωσής τους. Ωστόσο,...
Cargo Plus (τ. 26/1.7 - 15.8.2011) Η Πανελλήνια Ένωση Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς, συμμετέχοντας στην δημόσια διαβούλευση για την τελική επεξεργασία του Οδηγού Εφαρμογής του Προγράμματος ενίσχυσης "Εκσυγχρονισμός Χερσαίων Εμπορευματικών Οδικών Μεταφορών", κατέθεσε τα συνημμένα σχόλια και τις παρατηρήσεις προκειμένου να συμβάλλει στην καλύτερη δυνατή διαμόρφωσή του, καθώς και στην...
L&M (τ. 100/Μάιος 2011) Η πρόσφατη μελέτη της ICAP για τα 3PL καταδεικνύει ότι ο κλάδος άρχισε να συρρικνώνεται. Η σταθερή μείωση για 3η συνεχή χρονιά μετατρέπει την απλή διακύμανση σε τάση της αγοράς. Οι περισσότερες επιχειρήσεις προσπάθησαν να διαχειριστούν την κρίση διαχειριζόμενες τις επιμέρους δραστηριότητες. Δεν επενέβησαν,...
Η δημιουργία ενιαίου και συνεκτικού πλαισίου εφοδιαστικής, που συζητείται το διάστημα αυτό στο Υπουργείο Μεταφορών, διέρχεται υποχρεωτικά μέσα από την ένταξη όλων των λειτουργιών σε ένα κοινό θεσμικό πλαίσιο. Για τη μεταφορά ο πρόσφατος νόμος μας δείχνει τα βήματα της ολοκλήρωσης μιας τέτοιας προσπάθειας. Ένταξη,...
Ναυτεμπορική, 20.6.2011 Ασάφειες, που πιθανώς θα καταλήξουν σε προβλήματα παρουσιάζει το σχέδιο Οδηγού Εφαρμογής του Προγράμματος ενίσχυσης «Εκσυγχρονισμός Χερσαίων Εμπορευματικών Οδικών Μεταφορών» που βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση πριν την τελική επεξεργασία. Αυτό υποστηρίζει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς (ΠΕΕΔ), Ι. Σιαμάς, στις προτάσεις που...